Sunday, October 25, 2009

Ondskapt og lørdagen min.


Dagens skive: Ondskapt - Dödens Evangelium. Svensk black metal-utgivelse fra 2005. Sjekket ikke ut denne før i dag og må si den overrasket positivt. Rastløs som jeg er er det sjelden jeg orker å høre gjennom en hel black metal-skive om gangen, men med denne gikk det faktisk. I like! Gi den en sjanse om du ikke har gjort det allerede.

Dagen i dag har vært både kjip og fin på en gang. Kjip fordi jeg har hatt magekramper fra en annen verden, faktisk så ille at jeg så meg nødt til å gi vekk dagens jobbvakt, enda jeg hadde trengt spenna. Lå i senga med ipoden på øret frem til klokka var rundt halv fem, da hadde formen bedret seg betraktelig. Siden det har jeg vært flittig og gjort husarbeid. Resten av kvelden har gått med til å loke på msn og å sjekke ut ny musikk. Skulle helst ha befunnet meg på byen i nåværende tidspunkt, men får ta det igjen til neste helg. Da er det tross alt Raise the Dead!

-L.

3 comments:

  1. Uff, god bedring med magen!

    sv: takk :D Og du, still inn på at man kan kommentere med navn/adr, da blir det så mye enklere.

    siljesreise.blogg.no

    ReplyDelete
  2. Jess, ordner seg.
    Jeg har rulla veeldig mange ganger. Øvelse gjør mester :)

    ReplyDelete